onsdag den 4. november 2009

Sikke dog et blæsevejr....

Ja dagen idag er da næsten ikke til andet end at sidde og scrappe, men det gør skam ingenting.

uhhh der er bare koldt og sikke dog der blæser, og de siger endda at nogle steder er der slud, men ikke har i Hjørring.
Min mand er ved at bygge skur, han er rejse montør og ikke hjemme i øjeblikket, men venter ham hjem i den her uge, heldigvis. I nat har hans skur været ved at blæse væk, ikke så godt.... ærgeligt han ikke nåede at blive færdig, nu er der ihvertfald dobbelt arbejde...... Har lidt ondt at det med ham :-)
Disse 2 simple kort er noget af dagens arbejde, på det nederste kort har jeg brugt et af mine nyinkøbte stempler fra Hero arts, elsker dem :-)


Posted by Picasa

14 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort. Lækre stilrene!
    Her i Rødovre ved københavn er der slud og jeg vil faktisk også påstå, at det har sneet i dag!!

    SvarSlet
  2. Måske nok simple, men smukke kort Mette. Lækker detalje med perlerne der følger stemplet på det nederste. Friske farver!

    SvarSlet
  3. Nøjjjj hvor er det et par skønne kort er helt vild med dem - skal da liftes, og jeg fik jo også købt det skønne stempel ;o)

    Øv med skuret, han bliver nok ikk så glad når han kommer hjem :o/

    SvarSlet
  4. så søde kort i skønne friske farver

    SvarSlet
  5. Det er nogle rigtig søde kort og jeg er vild med de perlerne som følger stemplet rundt... :o)
    ØV med det skur, her i Hald Ege var vi også ved at blæse væk...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  6. Rigtig fine kort. Jeg har også stemplet du har brugt på det nederste kort, så nu kan jeg jo lifte dit :)
    Ps. Det gennemsigtige papir du spurgte om er vellum.

    SvarSlet
  7. hold da helt op hvor er de bare skønne dine kort.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare nogle søde kort:) Det nederste stempel du har brugt. skal jeg da vist lige kikke lidt nærmere på...

    SvarSlet
  9. hold dA op nogen lækre kort du har lavet! ¨godt at vejret en gang i mellem -gør at vi med god samvittighed kan sætte os og scrappe frem for en tur udenfor. God weekend

    SvarSlet
  10. Wow nogle flotte kort du har lavet. Heros stempler er bare så lækre.:)

    SvarSlet
  11. Super lækre kort med de stempler schwester. Mon ikke vi skal tage en formiddag og lave kort i næste uge?

    SvarSlet
  12. such a lovely design has this card

    SvarSlet
  13. Skønne kort du har lavet, rigtig lækre stempler du har brugt.
    Synd for din mand med det skur, trist at skulle lave dobbelt arbejde.

    SvarSlet
  14. Hej Mette.
    Hvor er det nogle søde og enkle kort du har lavet. Elsker også hero Arts stempler. De er så anvendelige på mange måder. Dit nye stempel er lækkert. Det der godt ud med sort sværte på kraft- ja og grøn er altid flot.
    Tak for dine altid søde kommentarer. Det er hyggeligt.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)