torsdag den 19. november 2009

Wiiii


Wiiiii Jeg har fået en big shot, brugt fra min søster Helle, eller det vil så sige det er en julegave, men jeg er da bare så glad at jeg ikke kan vente med at tage den i brug. Det er jo nyt legetøj!!
Jeg har lånt disse dies, der er brugt til dette kort af Helle(tak søs) indtil jeg får købt nogle, men det skal aldrig vare:-)
Julekortet inspireret af Donna, hun laver bare de flotteste kort.

Papireret er fra Vivi Gade, der er syet i kanten og julestemplet er imbosset og fra Scrapper. Og Stjernen har jeg lavet en af alle de gange jeg har lånt Heidis stjernepunch ( tak Heidi)

Tusind tak fordi i kiggede forbi :-)
Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Skønt du kan nyde godt af Helle hihi... Lige pt. har jeg også lånt en die af Helle, dejligt.. Super flot kort du har fået lavet..
    Kunne jeg køre med dig på søndag? Smid lige en sms til mig så kan vi aftale nærmere...
    40829214

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit nye legetøj - en sød søster hva`?
    Flot flot kort Mette - meget elegant i de mørke farver!

    SvarSlet
  3. Tillykke med Big Shot`en, ja den er bare fantastisk, jeg ville ikke kunne undvære min. Rigtig sødt kort, den die du har brugt skal jeg vist have på min ønskeseddel :)

    SvarSlet
  4. Superflot kort. Tillykke med dit nye legetøj.

    SvarSlet
  5. Tillykke med din nye Big Shot. En vidunderlig maskine. Dejlig søster du har. Sød og betænksom.
    Hvor er det et flot kort. Så flot det er pyntet. Elsker formen. Er der en QK die?

    SvarSlet
  6. Uhh, så lækkert et kort ;o) og jeg tror da også lige billedet er taget med sådan et fantastisk kamera jeg ønsker mig.

    SvarSlet
  7. super lækkert kort flot pyntet, det er også en fantastisk maskine ville ikke undværre min

    SvarSlet
  8. Underbart! Tusen tack också för dina vänliga ord i min blogg. De värmde så gott! Ha en skön helg! Kram - Anki

    SvarSlet
  9. Sikke en sød søser du har! :-) Lækkert kort og hvor dejligt med noget nyt legetøj :-)

    SvarSlet
  10. Hun er for sød hende Helle - godt det er min kone ;o)))))

    Skønt kort du har lavet - jeg har også været den vej a Donna og wawww - har jeg en stjerne punch hm hm ha ha så lidt, jo kun skønt vi kan få brugt de sager der kommer i huset ikk ;o)

    Vi ses søndag - rigtig god fredag/weekend

    SvarSlet
  11. Nej hvor lækkert, sikken en dejlig gave og få :o))
    Jeg er helt vild med det kort, både facon, farvesammensætning og opsætning. Meget stilligt.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)