mandag den 23. november 2009

Juletræet pyntet

Hold da op hvor er jeg glad for at jeg har taget orlov helt til feb. Vi er simpelthen præget af sygdom og atter sygdom herhjemme, ligeså snart der er en der er lidt på toppen, starter det forfra med den anden, sådan har det kørt i snart 4 uger, og hver morgen står jeg og tænker om jeg skal sende børnene afsted eller lade dem blive hjemme.
I går var jeg til kreativdag i Asdal, altid skønt at møde de søde "scrappe tøser". Jeg havde hjemmefra gang i dette juletræ og fik købt det sidste dertil, hos scrapper, som havde taget sin butik med til Asdal.
Og ellers fik jeg kun pyntet en æske toffifie..... den anden blev spist :-)




Dette juletræ har jeg købt hos scrapper, som jeg har pyntet med papir fra Vivi Gade, kanten har jeg malet med maling fra making memories, talene er thickers. Julekuglerne er punchet, hvor der er lagt et lag af glossy accent og bling.

Synes bare det er så fantastisk med et nedtællingstræ, vi har godt nok en tavle at skrive på, men det her er da helt sikkert meget sjovere.


Her har jeg lavet en lille værtinde gave i form at en toffifiee æske. Den koster næsten ingenting, men ser ud af lidt mere når man pynter den lidt :-)

Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Super flot træ Mette ( der brugte jeg lige super igen .. hihi) Måske lidt træls jeg ikke købte det... God bedring med børnene, håber de snart blir friske, så i kan komme på kæreste tur i weekenden..
    Knus

    SvarSlet
  2. øv altså hvor træls med al den sygdom - men da heldigt du har orlov og ik som os andre der kæmper med planlægningen :o)

    Skøntttttttt træ, de kugler er da blevet for fede dertil super super flot, glæder mig faktisk til og skal igang med mit

    Æsken blev rigtig flot og var lige i REMA1000 idag og fik lidt med hjem, og nej DE SKAL SÅ IKK SPISES :o)

    Tak for super dag igår som altid

    SvarSlet
  3. Så fint et træ! Jeg er også lige blevet færdig med mit. (ja ingen hemmelighed det blev lyserødt og turkuise:0) Det med Tof... det kender jeg godt! En æske ryger ned med lethed.

    Knus

    SvarSlet
  4. Sikke et fint træ. Sødt at man kan tælle ned.
    God bedring til jer.

    SvarSlet
  5. Hej Mette.
    Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig i Asdal. Jeg håber at jeg kan deltage hele dagen næste gang.
    Neej et sødt træ og hvor flot pyntet. Det er da en rigtig god ide med nedtælling til jul.
    Håber at I snart bliver friske derhjemme.

    SvarSlet
  6. Sikken sød idé med et nedtællingstræ - og rigtigt flot resultat.
    Synd for jer at I bliver ved med at være syge!!! Prøv med Biostrath dråber til ungerne -det gav jeg mine da de var små og det styrker imunforsvaret!
    God bedring!
    Tanker Sanne

    SvarSlet
  7. Hvor er det et rigtig flot pyntet juletræ og en kanon god ide´...
    Jeg troede det var jeres "Store" juletræ I allerede havde pyntet - syntes godt nok det var noget tidligt... Griner
    FLOT pyntet æske og en rigtig god ide´- kender godt det med at chokoladerne bliver spist, tror jeg har kæmpe mus herhjemme... :o)
    ØV BØV med sygdom for det er hårdt og rigtig træls..
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  8. Flot, flot juletræ. De små julekugler er da bare for søde:)
    Tror måske også lige jeg skal have gang i nogle Toffifie æsker, en god ide til værtindegave her til jul.

    SvarSlet
  9. Uhh, så lækre ting du har fået lavet. Træet, toffifieæsken og også dem vi fik spist :o)Måske jeg også skal få pyntet mit juletræ færdigt. Har du ekstra søm til mig? Det ser super ud med bølgepappen.

    God bedring til jer alle sammen. Knus

    SvarSlet
  10. hvor er det et fint pyntet juletræ

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)