mandag den 16. november 2009

En dejlig tur i Svanelunden


Søndag var der bare så fantastisk vejr, selvom ingen af os var helt friske, gav det gode vejr os en masse energi, så om eftermiddagen drog hele familien en tur i Svanelunden for at fodre ænder, men ænderne var absolut ikke sultne, de havde nok spist hele dagen, for der var ihvertfald andre der havde fået samme idé som os :-)




Lørdag aften var jeg alene hjemme, ja godt nok med børn, men da de var puttet ville jeg lige scrappe lidt, det blev til endnu et par julekort, to meget forskellige og noget anderledes end de andre jeg har lavet.

Pigen er et stempel fra Panduro Hobby, købt sidste år, skum snefnug fra Netto, papir er Dream basic og så har jeg syet kan på det ternede papir, synes det giver så god en effekt.



Tror julepapiret er 2 år gammelt, det brune er Bo Bunny, julestempel er købt hos Scrapper.
Posted by Picasa

12 kommentarer:

  1. Øv, har influenzaen også ramt jer? Jeg tror (eller håber) jeg havde turen der i september...
    Det er da de mest fantastiske søde julekort du har lavet! Der er et eller andet ved de lyseblå julekort jeg bare slet ikke kan stå for, men det andet er da også fantastisk:0) Så fortsæt endelig i den stil, det er nydeligt!
    Knuser

    SvarSlet
  2. Lyder som en god idé med en tur ud i det gode vejr - håber I snart er helt på højkant ihen :)

    To søde julekort Mette - synes det er dejligt med utaditionelle designs!
    Sanne

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder fra jeres tur ud og fodre ænder... Vi har også engang prøvet det med at ænderne var mætte og ikke ville have noget brød.. :o(
    Hvor er det nogle rigtig flotte julekort du har fået lavet - jeg er vild med det lyseblå...:o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  4. Åh, hvor er det altså famileihygge sådan en tur i Svanelunden. Nyd det så længe børnene gider.
    Hold da op nogle vildt flotte julekort du har fået lavet. Det lyseblå er SÅ flot. Som Sofie siger der er et eller andet over det blå.

    SvarSlet
  5. Super flotte kort Mette... Og ja vi hilste jo på hinanden i svanelunden, og ænderne gad heller ikke æde vores brød, men så var der detmere til fiskene, som åd med velbehag.. hihi

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder. Lige til en gang scrap!
    Flotte kort også

    SvarSlet
  7. Super skønne kort du har lavet.Det er nu også hyggeligt med en Søndags tur i svanelunden,håber at i snart er friske igen.

    SvarSlet
  8. Hvor hyggeligt og sjovt ví fik samme ide dog forskellige steder ;o) "vores" ænder gad bestemt heller ikk gabe efter noget brød - Johan syntes så han skulle spise rundskykkerne fra om morgen ha ha

    Skønne julekort - se4r super godt sådan du har pubche på den sidste

    Vi ses jo i aften ;o)

    SvarSlet
  9. Dejlige kort. Er også vild med det syede. Elseker også det tekststempel fra scrapper. Jeg kommer desværre bare hele tiden til at sælge mit. Jeg må købe et nyt i klubben i aften. Ses senere.

    SvarSlet
  10. Flotte bilder:)
    Takk for kommentar i bloggen min, det er koselig!
    De eskene er supre å lage, lykke til:)

    SvarSlet
  11. very beautiful christmas cards

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)