torsdag den 19. august 2010

Memories

Memories, ja er det ikke det, det hele handler om - MINDER, det er ihvertfald derfor jeg laver mine LO's, som egentlig handler mest om mine børn. Jeg har kameraet men altid, for tænk hvis man gik glip at et super godt billede, med en god historie bag:-)

Tirsdag aften var jeg til scrapaften, sammen med en masse skønne tøser, vi hyggede og grinede som aldrig før... Og selvom jeg var der i 4 timer, blev det første LO mit eneste resultat, og så har jeg endda sat teksten på herhjemme.


Papiret har jeg købt på en ferie i Sverige tilbage i påsken. Det er Maja Design og hedder GreaDiem, lækkert papir. Eller har jeg brugt prima, bling og Thickers bogstaver.




Memories, endnu et billede fra vores dejlige ferie i sommerhus, uhh som vi hyggede på stranden, det kunne bettemanden lide, men at komme i vandet var ikke lige hans kop te....



Papiret her er også Maja design og hedder egentlig Mine venner Carina, sjovt navn... Og faktisk er der i øverste venstre hjørne et lille digt om venner, opdagede det først da jeg havde lavet LO'et, synes ikke helt det passer i denne sammenhæng.


Ha en rigtig dejlig dag, trods vejret, her har der ikke gjort andet end  at regne siden vi stod op!
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Jo minder og fastholdelse af oplevelser.
    Det er nogle lækre layouts!

    SvarSlet
  2. ja det er minder vi samler på. Super lækre layouts, er især vild med det første med alt det lækre pynt

    SvarSlet
  3. Hvor er dine børn heldig. Tænk at få så flotte loer med minder når de bliver store. De kan kun være stole af deres mor.

    Mette, dine Loér er skønne. Alt er designet med en sans for detaljen og kreativiteten. Jeg er også vild med mønsterpapiret og har været heleig at købe noget på et tidspunkt ved Unikscrap.

    God weekend.

    SvarSlet
  4. Jamen... jeg er helt enig med dig... Det er også derfor jeg har mit kamera med overalt...
    Jeg synes om begge dine LO'er, - det første er så sødt tøset og romantisk.
    Hav en dejlig week-end.

    SvarSlet
  5. SMUKKE loér og fik du enda lavet et i tirsdag´s ;)))) - tak for super sjov aften og rigtig god weekend

    SvarSlet
  6. Oj, så utrolig lekre LO'er Mette!
    Viktig å ta vare på minnene.
    Hyggelig med scrappetreff.
    Ha en fortsatt fin helg!
    klem fra
    navnsesøster i Norge

    SvarSlet
  7. Ja, det er lige præcis bevaringen af minderne der er vigtigst med vores scrapbooking og også derfor vi startede i sin tid. At der kan gå dimsefest og shopping i det er jo kun ekstra lækkert.

    Super flotte LO´er fra dig igen. Skønne detaljer at gå på opdagelse i.

    SvarSlet
  8. wauw... jeg er vildt vild med det øverste LO, det må jeg altså lifte en dag. Det er så SMUKT.

    Scrapknus
    Mette

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)