tirsdag den 24. august 2010

Sikke et blæsevejr

Så har jeg sørme været i det kreative hjørne igen og sikke det blæser idag. Var igår aftes ude for at sætte trampolinen hen i et hjørne af haven hvor den står i læ og havestolene ind. Og det var nok et godt valg, for rutchebanen er fløjet en 3 meter hen af græsplænen, det skal lige siges den ikke sidder fast på vores gyngestativ, men i spænd, åbentbart ikke nok.

Denne uge synes pludselig så kort, jeg starter i skole på mandag, efter hele 9 ugers sommerferie, wupti og de uger var væk. Og kender i det med, så er der lige pludselig så meget man skal nå inden, der vist er blevet udskudt lidt...

Nå, men jeg er igang med at finde et emne, jeg skal skrive om til min næste opgave, som vi skal igang med når jeg starter. Men for lige at få en pause, har jeg scrappet.

Papiret jeg har brugt til LO og kort er fra My minds eye, fra 2 forskellige serier, den med uglerne er fra serien Quite contrary, det andet er fra serien LUSH.... Skønne serier og synes bare farverne er for lækre, men elsker også grønt:-)
Til LO'et har jeg brugt Dymo, Thickers bogstaver, knapper og bånd. Uglen hører til serien Quite contrary.



Og så blev det til et par kort mere til kortkassen.
Blev inspireret af uglerne og tænkte at det ville da være sødt hvis de sad i et træ og kan bruges til både mand og dame....



Og min dejlig frø, ham er jeg glad for, synes han er så sød og har brugt ham til mange kort:-) Han er embosset og så har jeg har brugt glitter i kanten af det hvide.


Closeup, så man kan se glitteret der sidder på kanten, man kan vist godt se det ikke er tørt:-)



Tak for besøget:-)

Posted by Picasa

15 kommentarer:

  1. Fantastisk flot LO!! Elsker også den ugleserie :o) Og nogle vildt søde kort - jeg er især helt vild med den lille stempel-stregkode - det giver en fed effekt :o) Og her blæser det i øvrigt også helt vildt :o) :o)

    SvarSlet
  2. Dejligt LO du har lavet, og sikke fine kort, kan godt forstå du elsker den frø, den er nuser.

    SvarSlet
  3. wow så flotte kort og et super flot og herligt layout.
    knus Pia

    SvarSlet
  4. Nej, hvor har du været flittig. Det er et dejligt lo + kort du har lavet. Farverne er lige mine farver. Jeg er noget vild med de forskellige knapper du har brugt på Loet.

    Jah, hvor er den sommer blevet af?? Det er ikke til at forstå at vi er i slutningen af august. Nyd de sidste fridage.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot LO og kort du har lavet, skøn billed på Loet. Ja og det bliver ved med at blæse og blæse nu må det gerne stoppe igen :O)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et fantastisk billede af min svoger og nevø :o) og smukt scrappet som altid. Super flotte kort du også har fået lavet.

    Jeg håber du kommer til at synes det bliver OK at komme igang igen og har godt kunne unde dig den lange ferie med det fine resultat du fik til sidste eksamen.

    SvarSlet
  7. Lækkert LO, og skønne kort du har lavet.

    SvarSlet
  8. Sikken et pletskud!!
    Sødt LO... enkelt og fint, så man får tid til at se på billedet...
    De ugler er da for skønne... elsker ugler!!
    Og søde kort. Især frøprinsen er jeg vild med...
    Ha' en god dag.

    SvarSlet
  9. Waaau fede ting du har lavet på det sidste . Jeg elsker bare din stil som er Langt væk fra min. alligevel får jeg mange ideer hos dig. tak for det!
    KNUS

    SvarSlet
  10. Flott LO og nydelige kort!
    Ha ei flott helg!
    Klem Mette

    SvarSlet
  11. Hold da op... 9 ugers ferie... gulp.. ja, du må da vist være ladet op nu ;-)
    Sikke et skønt LO, dejlige farver, og rart at se at der er andre der bruger knapper end mig.

    SvarSlet
  12. Sikke et dejligt LO du har lavet, et skønt billede. Og alle dine kort er super søde :0)
    A pro pro blæsevejr, vores parasol lå over ved naboen og det er en tung en af træ. Godt der ikke skete noget med nogle mennesker eller biler.

    SvarSlet
  13. Skønt LO du har lavet og sikken et dejligt billede. Kortene er også bare rigtig flotte.

    SvarSlet
  14. Waouw hvor er det LO bare lækkert, vild med de farver du har brugt.:) Et kanon godt billede.:)
    Skønne skønne kort du også har lavet. Det uglepapir må jeg da bare ha' fingerne i.:) Hvor er den frø bare cute.
    Du må forsat ha' en skøn uge.

    SvarSlet
  15. Helt underbara! Ledsen att jag inte hunnit besöka din blogg på länge. Har haft på tok fm på både jobb och fritid (var värdinna på en väns bröllop förra helgen). Hoppas nu på en härlig kreativ höst. Må så gott och ha en härlig helg! Stor kram till dig! Anki

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)