tirsdag den 17. august 2010

Prøver lige igen, nu med billeder..

Dette kort er et bryllupskort der skal bruges på lørdag. Skabelonen er lavet af Donna og kan købes hos Scrapper, hvor der findes alverdens skabeloner.
Jeg har syet rundt i kanten, pyntet med blomster og brugt min sommerfugle punch fra Martha Stewart. Stemplet er embosset guld, men har lige ( her til aften) købt et andet et der er bedre til anledningen, så det må jeg få sat på i stedet.



Disse billeder er fra en dejlig tur til Skagen vi havde i sommers. Jeg kan ikke huske hvor papirerne er fra, har fået alle strimler med navn blandet sammen:-)




Dette billede er fra en af de dage hvor William ikke helt er på toppen, så er det skønt at slappe af hos far.







Kan i alle have en rigtig dejlig uge.

Tak fordi du kiggede forbi.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. wow så lækre ting du har lavet , er vild med kagekortet såååååå flot

    SvarSlet
  2. SÅ flot alt sammen - du briller jo bare den ene gang efter den anden ;o)

    Tusind tak for en super aften - glæder mig til vi ses igen - måske med nye hístorier ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte alle tre ting. Ser bare super ud med den bryllupskage i de sarte farver. Super flotte layout med begge børn. Skønne detaljer igen. Hvad er det for nogle spirallignende dimser. Ser super ud.

    Tak for en god aften til scrap. Var noget af det sjoveste længe.

    SvarSlet
  4. Wow - hvor er det bare flot det hele. Dine Los er meget forskellige - men jeg er SÅ vild med den lille orange is på det øverste.

    SvarSlet
  5. Dette bliver min første kommentar på din blog, men det bliver bestemt íkke den sidste for jeg synes du laver nogle super skønne ting:) Lækre LO's og rigtig fint kort:)

    SvarSlet
  6. ÅHHH, hvor er din bryllupskage flot og meget smagfuldt pyntet.
    Begge dine LOér er SÅ flotte og meget forskellige. Det er utroligt hvor du får alle de gode ideer fra. Utroligt at du er lige dygtig til pige som drenge pynt/design. Jeg synes at det er svært med drengene.

    Du spurgte om kronen på mit tag er et stempel. De 3 lille kroner nederst på taget er stempler, men den store øverst på taget er fra Tim Holtz, Mini Mask sæt. Kronen er lavet af noget der ligner en plastiklomme med klister på den ene side. Jeg har sat kronen på et råhvidt karton og sværtet med distressed omkring kronen og fjernet plast-kronen igen.

    SvarSlet
  7. Kortet er virkelig lækkert.
    Super flotte LO's, dejligt farverige og så fint med den lille is på det første.

    SvarSlet
  8. Super flotte ting du har lavet! Jeg er vild med bryllupskagen!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)