søndag den 15. august 2010

Nyt fra mig:-)

Så kom der nyt fra mig:-)
Jeg har nærmest ikke tænkt på scrap hele sommeren, har slet ikke haft lyst til at sidde inde i det gode vejr vi har haft. Har brugt al min tid sammen med min familien i haven, malet stakit, vinduer og udhæng, så nu mangler vi bare huset.... Vi har haft en dejlig lang sommerferie og jeg har stadig 14 dage tilbage.... Skøønt!
Så i sidste uge da børnene var afsted og Brian på rejsearbejde, fik jeg faktisk lavet 4 LO´s og 5 kort, nøj hvor jeg nød at scrappe igen:-)


Her er 2 af de LO´s jeg fik lavet og et par kort. Resten kommer om et par dage!!!







SUPERMAN


Og lige et par tøsekort lavet af rester.




Rigtig god søndag!!!:-)
Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Dejligt at have dig tilbage på bloggen og med dine flotte kreationer. Dine Loér er igen lavet med sikker og flot stil. Jeg er især vild med det første med den hele billedserie af Astrid på.

    Kortene er også rigtig flotte. Dejligt at få brugt rester.

    SvarSlet
  2. Dejligt at se nyt igen :o) Wow, nogle dejlige LOs, som du har fået scrappet... Især det nederste - han er da ikke til at stå for :o)

    SvarSlet
  3. Først et skønt sommerlayout. Og et sødt supermands. Sød lille detalje med det lille foto af de andre udklædte.
    Velkommen tilbage ; )

    SvarSlet
  4. super skønt layout og søde kort alt i dejlige friske sommer farver,
    knus Pia

    SvarSlet
  5. Super flotte kreationer. Savnede dig jo i dag til Kreativ Dag. Plejer at have dig med :o) Ses vi tirsdag?

    SvarSlet
  6. Så masse flott du har laget!! Begge LO var nydelige på hver sin måte og kortene var så fine i både farger og oppsett!
    Ha ei flott uke:)
    Klem Mette

    SvarSlet
  7. Så mange flotte ting du har laget!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  8. waww sikke kreativ du har været og FLOT det hele - glæder mig til vi ses i morgen ;)

    SvarSlet
  9. Rart at se dig på bloggen igen. Rigtigt lækkert sommerLO du har lavet i søde farver. Og ham SUPERMAN er da bare "nuser"... herlige minder til albummet.
    Godt I har nydt ferien... som har været herlig - lang og varm...

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)