søndag den 22. januar 2012

Blomster!

I anledningen af min endt uddannelse og at jeg nu kan kalde mig pædagog, har jeg af naboer og venner fået de smukkeste buket blomster og et sæt ugler, den ene af vores naboerne mente at når ugler symbolisere klogskab, så skulle jeg have sådan et par:-)
Ikke at jeg på nogen måde synes jeg er klog, jeg ved bare en del inden for mit interessefelt, hvilket  de fleste vel gør.
Men tanken var da sød, og så synes jeg tilgengæld det passer perfekt ind i vores hjem:-)
Er blevet hel overvældet af, at så mange er kommet med blomster og gaver.


Lige et par billeder af nogle af de buketter jeg har fået.

Håber i får en dejlig søndag.
Lige pt ligger jeg på sofaen, med et hoved så tungt og en total stoppet næse.

Jeg har nu været på blog rundfart og kan simpelthen ikke ligge kommentarer hos Jette og Nedergaard scrapblog, jeg kan godt komme ind og se jeres blogge, men ikke ligge kommentarer. Noget der ved hvad jeg kan gøre???
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Hold da op nogle dejlige ugler. Dejligt minde at have efter endt uddannelse. Og skønne blomster.
    God bedring.

    SvarSlet
  2. Tillykke med uddannelsen, skønne blomster og gaver du hae fået.Der mange der på tiden har svært ved, at komme ind ligge kommentare.

    SvarSlet
  3. Dejlige blomster og skønne ugler. Du er ikke den eneste der har problemer med at lægge kommentarer ind. Det er ikke alle bloggene der er problemer med, men det er irriterende, der hvor det er:-(
    Jeg ved desværre ikke hvad løsningen på problemet er, så hvis du finder den, vil jeg også gerne vide, hvad jeg kan gøre.
    God bedring til dig.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)