tirsdag den 17. januar 2012

Jubii.. jeg er færdig

Så blev jeg færdig med min uddannelse og kan nu kalde mig pædagog.
Igår var jeg til den sidste eksamen, hvor jeg skulle forsvare vores bachelor opgave og afsluttede med et 12 tal, det er så vildt og fedt jeg er færdig.

I søndags skulle vi til barnedåb, jeg havde lige fået lidt tid til overs, så jeg kunne lave dette kort. Lavet ud fra Donnas skabelon og som det kan ses på kortet var det en lille dreng der skulle døbes. Min niece, som pludselig er blevet voksen, har fået den smukkeste lille søn.

Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke og velkommen i "pædagog-klubben" :-)
    Imponerende sødt dåbskort med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  2. Et rigtigt stort tillykke... og sikke en flot karakter at slutte af med. Et rigtigt sødt kort til barnedåb.
    Ha en god aften

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med din eksamen. Hvad kan man ønske sig mere end at slutte af med så flot en karakter. Rigtig sødt dåbskort.

    SvarSlet
  4. STORT TILLYKKE METTE.....Der er helt sikkert nogen der bliver glade :-)min ene datter bliver færdig her i næste uge.Knus Else

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med din flotte eksamen! Det må være en dejlig måde at slutte på og så ovenikøbet i Bachelor projektet!
    Rigtig sødt kort.

    SvarSlet
  6. Tillykke med det flotte 12 tal. Super sødt kort.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)