tirsdag den 31. januar 2012

Fra min søster og familie:)

I weekenden holdt stor fødselsdagsfest for William, der blev 3 år i torsdags. Min søster Helle og familie kom med den smukkeste buket blomster, er fuldstændig vild med de "stikke javerter" der stikker op og det samme med farven.

I dag er første dag, efter jeg blev færdiguddannet pædagog, at jeg kan sætte mig ned en hel dag for at scrappe, har simpelthen ikke haft tid;-) Men sidder nu her ved bordet og ved ikke hvad jeg skal gå i gang med, er pludselig ikke sikker på jeg kan finde ud af at lave LO's. Så det bliver vist til en gang kort!

Kan i have en dejlig tirsdag!

Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Rigtig smuk buket i dejlige forårsfarver. God arbejdslyst med scrapperiet:-))))

    SvarSlet
  2. Dejligt med friske blomster!
    Jeg var også kommet lidt langt væk fra de layouts og tog så en tur forbi Pinterest og fik lidt inspiration.
    Nyd dine fridage.

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    Hjertelig til lykke med flot overstået eksamen. Så godt gået at få 12 i afsluttende opgave.
    Jeg har været på ferie, så det er længe siden jeg har været på "besøg"...
    Knus Margit

    SvarSlet
  4. Kære Mette.
    Er virkelig ked af jeg ikke har været her hos dig længe, men der dukker en advarselsside op, når jeg vil herind, og i dag har jeg trodset den for at fortælle dig det. Måske ved du det allerede? I hvert fald lyder den advarsel jeg får på at den counter du har fra www.your-counter.be kan give min PC virus...
    Og så vil jeg da lige ønske dig KÆMPE tillykke med uddannelsen, hvor er du sej sådan at afslutte med manere. OG også stort tillykke med mindstemanden, tiden går jo al al for hurtigt.
    Knus, god weekend og på forhåbenligt snarligt gensyn ;)

    SvarSlet
  5. Endelig kan jeg komme ind på din blog uden at blive advaret med "bål og brand" Hvor skønt. :O)

    Så du får lige et meget forsinket, men et kæmpe stort tillykke med Williams 3 års fødselsdag. Det lyder til at han glædede sig til at holde fødselsdag. Håber også hans dag var fantastisk. :)Godt billede af ham på cyklen.

    Tillykke med din uddannelse. Godt gået.
    Forsat rigtig skøn aften.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)