lørdag den 7. januar 2012

Min julegave!


Godt nytår! Bedre sent end aldrig:-)
Håber i alle har haft en god jul og et godt nytår.
 Jeg blev igår færdig med min bachelor opgave, hvilket jo er så fedt,  men tror ikke helt det er gået op for mig endnu, nok mest fordi jeg glæder og har glædet mig længe til at blive færdig og nu er det jo tiden:-)
Jeg skal op at forsvare opgave i uge 3, og uge 4 holder vi dimissions fest. 

Nu vil jeg så vise jer min nyeste eje, en julegave fra mine børn, selvfølgelig købt af deres dejlige far, en længe ventet Kenwood køkkenmaskine, og ikke nok med det, så fik jeg også et Tamron objektiv70/300 mm til mit Canon 450D, det er så fedt og føler mig som jordens heldigste mor og  kone:-)





Håber i nyder weekenden.
Børnene og jeg har været i svømmehallen idag, har simpelhen et par vandhunde, de elsker det bare.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Tillykke med de dejlige gaver. Og tillykke med afsluttet projekt. Jeg kan lige forestille mig hvor dejligt det må være, at have fået det afsluttet.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. tillykke med det afsluttede projekt. og tillykke med din flotte røre maskine.. den er da super fed. jeg vil osse gerne have ensådan ;O))

    SvarSlet
  3. Tillykke med dine dejlige gaver. Den maskine bliver du glad for. Det bliver dit liv - før og efter. Jeg har slidt én op. Den er uundværlig.
    Også tillykke med afsluttet projekt. Krydser fingrer i uge 3.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Tillykke med bacheloren, kan godt forstå du glæder dig til at blive helt færdig, det er også en dejlig fornemmelse :-)
    Jeg har også en Kenwood og den er bare super, imponerende at jeg har kunnet leve så mange år uden..

    SvarSlet
  5. LÆKKERT du ved at være ved vejs ende :) Skøn gave, jeg kan slet ikke undvære min gammel en men pyt med den er gammel og ikk lige farven for den virker ;)

    SvarSlet
  6. Tillykke med at du er færdig med opgaven og held og lykke når du skal forsvare den.:)
    NØj en lækker køkkenmaskine du har fået i julegave. :)
    Krydser finger i uge 3 :)
    Rigtig skøn uge til dig og familien.:)

    SvarSlet
  7. Grattis til nyutdannet!! her oppe i nordnorge hvor jeg bor mangler vi fagfolk, så hvis det høres intressant ut er du/dere velkommen c",)

    Klem Anna

    SvarSlet
  8. Rigtig lækker gave du har fået (sagde kokken),den bliver du glad for :)
    Tillykke med afsluttet projekt,og PØJ,PØJ når du skal forsvare den :)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)