onsdag den 30. december 2009

Drøm sødt Anton....



Dagen igår var bestemt hård og ikke rar at komme igennem, vi måtte sige farvel til vores dejlige hund Anton, han blev kun 2 ½ år gammel. Anton havde mange skavanker og vi var jævnlig til dyrlægen med ham, han havde allergi og fik udslet og store sår, vi har prøvet alt men intet hjalp, igår morges var det helt galt, han havde fået et stort sår som igen skulle under behandling, vi havde længe snakket om hvad vi skulle stille op, for han led og kløede sig fuldstændig til blods, dyrlægen gav os hver gang piller, men da de kun virkede i de 14 dage han skulle have dem, hjalp det jo ham ikke i længden. Så vi tog beslutningen igår..... en hård beslutning, og er da også i tvivl om det er det rigtige vi har gjort. Vi vil savne ham..... og sidder så igen og tuder.
Drøm sødt Anton

Posted by Picasa

16 kommentarer:

  1. Åh, Mette det er jeg ked af at høre... Det må have været en meget hård beslutning at tage, men jeg mener heller ikke det er et værdigt hundeliv, at lide eller være syg hele tiden... Kan godt forstå du er ked af det og det er hårdt for jer, men tror Anton har det godt der hvor han nu er...
    Jeg vil ønske dig og dine kære et godt og lykkebringende Nytår...
    Scrapknuzz Tanja
    ps. KANON flot fisure du har fået... :o)

    SvarSlet
  2. Det må være hårdt.
    Cyberknus herfra.

    SvarSlet
  3. Trist at høre, og trist at det måtte blive her i julen. Men jeg tror absolut at i gjorde det rigtige, tænk at klø så meget, at være så desperat at der til sidst går hul, og ikke kan bede om hjælp når det klør... et hårdt valg, men et rigtigt valg.

    Et godt og lykkeringende nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Hvor øv og hårdt - jo et medlem af familien, men jo også derfor i har gjort det i syntes var bedst for ham.

    Hvor ser du da for lækker ud med nyt hår - glæder mig til at se "live" ;o)

    Rigtig godt nytår - vi ses i 2010

    SvarSlet
  5. det er altid trist at tage afsked med en god ven, men jeg synes også det lyder som om I tog den rigtige beslutning Mette.
    Tanker og et godt nytår fra mig....
    Sanne <3

    SvarSlet
  6. Åh hvor trist at skulle sige farvel til et lille medlem af familien. Men det lydet til at I har taget en rigtig beslutning.

    Wow sikke en flot frisure du har fået.Det ser godt ud

    Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. Tak for dine søde kommentare. På gensyn i 2010
    Et stort cyber kram til dig fra mig.:)

    SvarSlet
  7. Åh Mette... Jeg sidder her og læser din post imens Capone ligger tæt op af mig og sover og det er med tårer i øjenene. Jeg kan kun prøve at tænke på, hvor svært det må have været for jer! Men hvis hunden er i smerte, så har man gjort det rigtige. Det er der ingen tvivl om.

    Rigtig godt nytår til dig og din familie;0)
    Knus

    SvarSlet
  8. Nej en tung beslutning i måtte tage, men en hund der lider er heller ikke til at se på. Kan godt forstå at i er kede af det. En hund er et familiemedlem. Håber at I til trods får en god nytårsaften.

    En stor tak for din søde kommentarer på bloggen. Jeg er glad for at vi også har fået hils in live. Vi ses til et nyt scarpår i 2010.

    Scraphilsen Helle

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forstå det er hårdt, man kommer til at holde så utroligt meget af sine dyr. Det må have været en svær beslutning, men ingen tvivl om at det var den rette.

    Rigtig godt nytår til dig og din familie. (Tillykke med dit nye hår, det ser rigtig godt ud)
    Joan

    SvarSlet
  10. Det var leit å høre om hunden deres.
    Vår katt på 1,5 år ble plutselig borte den 26.
    Vi har leia overalt, igår kveld fant min mann pusi oppi skogen. Ho var dessverre død, og vi vet ikke hva som har skjedd.
    Det er trist å måste et dyr man er glad i.
    Men nå håper jeg at dere får ei fin nyttårsfeiring, og et gledelig nyttår,-klem

    SvarSlet
  11. Åh nej søde Mette... Føler virkelig med jer, det er det værste ved at have kæledyr, de holder desværre ikke evigt... Og så er det jo endnu mere trist når tiden med Anton blev så kort... Men jeg er også overbevist om at i traf den rigtige beslutning.. Man vil sikkert altid blive i tvivl, men det er vigtigt at huske på at det er os der skal træffe de svære beslutninger for dyrene, og det er ikke for dyrenes bedste at trække pinen ud... Håber i trods alt havde et godt nytår... Vi ses den 16..
    Knus Heidi Ann

    SvarSlet
  12. Puha det har helt sikkert ikke været en nem beslutning. Jeg har jo lige være igennem det samme. Vi savner stadig vores hund, men det bliver lettere - lidt af gangen.
    Mit råd til dig er: snak dig igennem det så du er hudløs, tud når du skal..ellers bliver man et knudemenneske.
    Jeg tænker på jer.

    SvarSlet
  13. Åhhhh nej, jeg føler virkeligt med jer. Det er virkelig noget af det værste at skulle tage en sådan beslutning.
    Det er enhver dyreejers værste marreridt.
    Knus

    SvarSlet
  14. Åh nej, hvor er det trist og skal tage den svære beslutning... Men det er helt sikkert den rigtige beslutning i har taget for Anton.
    Total flot hår du har fået, ser rigtig godt ud.
    Rigtig godt Nytår til dig og din Familie
    Knus.

    SvarSlet
  15. Øv øv! Hvor trist for lille Anton, og ikke mindst jer. Håber I trods alt kom godt ind i det nye år? Knus!

    SvarSlet
  16. Øv for en træls beslutning at i måtte tage - Drøm sødt lille anton.....

    Håber i snart finder noget der dulmer sorgen

    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)