onsdag den 16. december 2009

Snevejr og et LO

Mens sneen ligeså stille dalede i går aftes sad jeg og lavet dette LO, af den stolte mormor der sidder med sit første barnebarn, også et af de billeder der har ligget længe og ventet på at komme på papir.
Det er godt nok ikke blevet til mange LO´s fra min side af, men det varer jo egentlig aldrig hvis man har en lille forestilling om hvordan det skal se ud.

Papiret er Manolia i gammelrosa, vil jeg nok kalde den. Jeg har brugt prima, bånd fra tiger, nodepapir fået af min søster, billig bling fra Bilka og nålene er faktisk fra min brudebuket :-)
Så alt i alt er det faktisk et billigt LO jeg har fået lavet her, med gratis og billige ting :-)




Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Et rigtig skønt LO, og sikke mange fine detaljer du har på...

    SvarSlet
  2. Dejligt Lo og hvor aktuelt i disse krisetider med sparescrap. Jeg håber snart jeg får scrappet lidt igen også.

    SvarSlet
  3. Dejligt LO, fyldt med gode minder... mange flotte detaljer...
    God dag...

    SvarSlet
  4. Neeejj, et flot LO og igen så enkelt men alligevel med sød detaljer. Det lille spænde du har på båndet er så sødt.

    God onsdag aften.

    SvarSlet
  5. Ej hvor er det LO bare flot og rigtig mange fine detaljer du har på.
    Du må forsat ha' en dejlig december aften.

    SvarSlet
  6. Ehh, så flot, enkelt og "let" det ser ud. Det er de dejlige farver og en rigtig flot opsætning som får det til at være så fantastisk! Jeg elsker det papir;0)
    Knus

    SvarSlet
  7. hvor er det blevet godt - jeg får heller ikk lavet nogle loér pt - måske vi skal sparke hinanden igang i det nye år ?;o)


    TUSIND tak for du gad slæbe min yndlings hue med hjem - jeg skal nok huske betalingen når vi ses ;o)

    SvarSlet
  8. Super flot Mette - Skønne farver, en kanon opsætning, og så nogle dejlige minder...

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)