torsdag den 17. december 2009

Vores dejlige badenisser..


Ja det var så meningen at årets julebillede skulle være dette, af børnene der var i bad, bare for at gøre det lidt anderledes i år. Der var jo lidt styr på dem når de jo sad sammen i badet :-) og så synes de bare det var herligt at have nissehue på i bad, selvfølgelig mest Astrid.

Men det blev alligevel ikke til noget, vi fik i stedet taget et hvor de sidder sammen i sofaen med nogle nisser.
Næste år tror jeg nu alligevel at vi vælger fotograften... Det hele endte meget trælst, William faldt ned fra sofaen og blødte både ud af munden og begge næsebor, jeg havde det så dårligt at jeg selv var lige ved at begynde at græde... Heldigvis var det ingenting alvorligt.


Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. De kære små ;o)
    Det er så tyspisk, når man så gerne vil have taget nogle gode billeder, så er det ikke altid det går så nemt. Jeg håber, med alt det besværd, at du alligevel fik taget nogle god nogen i sofaen ;o)
    Men de er nu rigtig søde de badebilleder :o)))
    Fortsat god december

    SvarSlet
  2. Lækre små nisser... i anderledes omgivelser end vanligt for et julebillede. Men synd, at det nåede at ende med blod, sved og tårer...
    Håber alligevel der kom "noget i kassen", der kan bruges til scrap ;o)
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  3. Hvilke søde badenisser. Billederne er ellers gode, men så må du bruge dem i anden anledning.
    Synd at fotograferingen endet så galt og jeg håber ikke at William blev alt for såret.

    God torsdag aften.

    SvarSlet
  4. Det er nogle dejlige badenisser. Godt at der ikke skete noget alvorligt!

    SvarSlet
  5. Jeg synes det er nogle pragtfulde billeder af dine søde unger. Godt at Williams styrt ikke var alvorligt ;)
    Sanne

    SvarSlet
  6. Cute. Håber i klarer den både William og dig ;o)

    SvarSlet
  7. hvor er de sweet og ja hvis det er sådan det går når i leger fortograf vil jeg råde til den rigtige (dyre) næste gang - slem forskrækkelse og håber i begge er kommet Jer over den

    SvarSlet
  8. Skønne billeder. Ja det er ikke let at få det perfekte billede i kassen. Og uheldig at William røg ned af sofaen. Godt der ikke skete noget alvorligt.
    Håber I får en god weekend.

    SvarSlet
  9. Jeg synes at det er nogle skønne billeder, og ideen med dem i badet er da for herlig. Så jeg synes da bare at du skal øve dg indtil næste jul, og så er man jo også lige et år ældre.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)