fredag den 11. december 2009

Lidt herfra

Den anden aften sad jeg og skrev julekort og lige pludselig fik jeg lyst til at lave lidt kort, synes ellers at den kreative lyst var forsvundet lidt igen.... sjovt som den lige pludselig forsvinder, men når så den vender tilbage, ja så kribler og krabler det virkelig for at komme igang igen. Tænker i alle kender det :-)
Men her er tiden gået med at julehygge, vi nyder julenmåneden i fulde drag. Det er bare noget andet når der er børn i huset, især en 3 årig som begynder at forstå så mange ting og glæden lyser jo ud af hende, hun kan slet ikke få nok af julemusik, nisser og julemanden. Vil igen og igen se "lilleper til julebal"


men videre til kortene. Jeg fik lige lyst til at lave året sidste julekort, har ingen at give det til, alle sammen er skrevet, men det kan da gemmes til næste år.
Jeg har stemplet med rød, stemplet er fra Hero arts og hedder Antique, herefter har jeg embosset med klar. Det fine hjerte har jeg punchet fra en punch som jeg lånte af Heidi Ann. Den må jeg vist hellere eje...


Papir er fra My minds eye, serien Oah la la. Bånd er fra Tiger, stempel PRINS er fra Scrapper.


Dette kort her jeg lavet til min stedmor som fyldte år igår.. Samme stempel som det øverste, metal ramme fra Panduro.


RIGTIG GOD WEEKEND TIL JER.....
Posted by Picasa

16 kommentarer:

  1. Super flotte kort Mette. Glæd dig over så længe dine børn er små. Nu har vi ikke længere julekalender i det lille hjem - børnene er blevet for store ;)

    SvarSlet
  2. Flotte kort allesammen. Kender godt det der med at der er en ny ting man må eje ; )

    SvarSlet
  3. såååå lækre kort, fine i farver og søde detaljer. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  4. Super søde kort Mette.. Det er sjovt som den hjerte punch har fået sit comeback.. Jeg har haft den i hundrede år, men bruger den først rigtig nu.. hihi... Håber i også er ved at være friske alle mand igen... Silas har lige lagt sig med 39.7 i feber... Så vi tager lige en tur mere... God weekend..
    Knus

    SvarSlet
  5. Super flotte kort du har lavet. Jeg er vildt med det baggrunds stempel du har burgt til de af kortene. Det må jeg vist også eje. ;)
    Du må ha' en dejlig 3.advents weekend.

    SvarSlet
  6. WAUW hvor er det nogle rigtig flotte kort du har lavet... :o)
    Jeg er vild med det kort med hjertet.. Flotte farver og dejlig enkelte detaljer..
    Scrapknuzz Tanja
    Ps. Du spurgte for et stykke tid siden om jeg var igang med pædagogudddanelsen, men den har jeg afsluttet i 2000, det er en PD i special pædagogik med fokus på sproget - Talepædagog...

    SvarSlet
  7. Hvor dejligt at høre lidt nyt fra dig. Søde kort du har lavet.. jo, kender det godt... af og til er man tom for idéer og pludselig så er de der igen. Heldigvis... ikk'??
    Rigtig god week-end og advent...

    SvarSlet
  8. Waaauu, Mette Rigtig søde kort du har fået lavet. Det første er min favorit. Elsker det stempel. Det er så anvendeligt. Det ser godt ud med den franske lilie du har sat på hjertet.

    Nyd det så længe børnene lille og den glæde de have ved julerierne. Her hjemmer sidder jeg alene og ser "jul i den gamle by".

    God weekend.

    SvarSlet
  9. Superflotte kort du har lavet. Du kan da bare sende kortet til mig..nå ikke :)

    SvarSlet
  10. waww de er ski da bare blevet flotte - nye behov kan jeg se - eller også skal vi bare ses og jeg kan misbruge dit stempel ha ha ha

    Rigtig god 3 advent til dig

    ps. har lagt en lille udfordring til dig på min blog

    SvarSlet
  11. Dejligt at din kreativitet er vendt tilbage :) og jo jeg kender det også godt. Rigtig søde kørt du har lavet, specielt er jeg vild med det første :)

    SvarSlet
  12. Så flink du er til å lage kort!! Nydelige - alle sammen:)

    God søndag videre:)

    SvarSlet
  13. som svar på hvor jeg finder billeder, blandt andet her på clearlyvintage.blogspot.com og her artfreebies.blogspot.com, der kommer næsten dagligt nye billeder som jeg gemmer i en vintagemappe på min pc, så skal jeg ikke lede men bare lige kigge mappen igennem efter et egnet foto. Du må have en god aften.

    SvarSlet
  14. Helt underbara! Tusen tack också för dina vänliga ord. De värmer så bra i vintermörkret! Hoppas du får en fantastiskt härlig vecka! Julen närmar sig med stormsteg! Kram - Anki

    SvarSlet
  15. Hvor er de søde dine kort ,og fine farver... Hvor er det godt at du er hjemme, og kan nyde dine børn.

    SvarSlet
  16. Hvor er de flotte dine kort! Godt du fik din kreative lyst igen! Det øverste kort er for cooooool - det er jeg SÅ vild med!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)