onsdag den 30. december 2009

Nytårs hår...




Jeg er simpelthen nærmest blevet klippet kort, jeg trængte virkelig til noget nyt og tænkte nu skulle det være. Så idag røg lokkerne, synes nu selv det blev meget godt, men tror nu jeg vil komme til at savne det at kunne sætte håret op i et elastik.
Og sådan ser jeg så ud nu med mit nytårs hår.
I kan se på julebillederne at jeg havde langt hår før.

Og ja imorgen er den sidste dag i dette år og synes virkelig året er fløjet afsted. William blev født i januar og i Febuar oprettede jeg min blog, snart er år siden og dertil vil jeg sige tusind tak for jeres altid søde kommentarer, det er bare så skønt at få disse.


RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE !!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Suk, det er ikke nemt når man må af med sin hund. Tænker på jer.

    Og HALLØJ du er sgu da for lækker med din nye frisyre. Måske du alligevel skulle have hestehalen med hjem. 20 cm var den.

    Godt nytår

    SvarSlet
  2. Fedt hår du har fået dig ;o)))
    Jeg gjorde det samme for et år siden (30 cm) og jeg har bestemt ikke fortrudt det :o)))

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)