torsdag den 7. januar 2010

Året først LO

Hele 2 LO's er det blevet til i det nye år. 1 til Astrid og 1 til William. Det næste det står på er kort og et album til minde om vores dejlige hund Anton... glæder mig så meget til at komme igang, kan i fornemme det, scrap gejsten er virkelig vendt tilbage.

Jeg har orlov fra Pædagog seminariet indtil 1 Feb. og så står den på lektier igen, men håber da stadig jeg kan få tid til at scrappe i ny og næ, ved jeg vil gå og irritere mig over det jeg ikke har fået lavet :-) Men sådan er det jo....

Til Williams album


Bundpapiret er fra Cratepaper og mønsterpapir fra My minds eye, bling fra Prima, store bogstaver er Thikers, store blomster fra Ladybug.

Til Astrids album




Mønster papiret fra My minds eye, bogstaver er fra Bilka, blomster og filt swirl er fra Prima. det samme er sommerfugle "knopperne" i blomsterne.
Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Så skønne layouts begge to! Hvor ville jeg ønske jeg havde sådan nogle billeder af drengenes hænder og fødder. Øv man ikke scrappede dengang.
    Nyd den sidste tid af dit orlov;0)
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er din layouts flotte. Hvilke super ide med billederne af hænder og fødder og hvor er selve layoutet flot, enkelt og elegant.

    Nyd nu endelig din rest af orloven inden duskal på skolebænken igen.

    SvarSlet
  3. Superlækre layouts, du har lavet.

    SvarSlet
  4. nåååå Mette - søde Lay outs! De bliver skønne at tage frem når ungerne bliver ældre!
    Knus Sanne

    SvarSlet
  5. Fantastiske LO´er begge to. Du får så mange skønne detaljer på og billederne er skønne.

    SvarSlet
  6. Skønne layouts og hvor er de bare søde de billeder af de små hænder og fødder!

    SvarSlet
  7. Hvor er de begge nogle rigtig flotte layouts - jeg er især vild med det med hænderne og fødderne... Du har fået en masse skønne deltaljer med og hold det i dejlige farver...
    God weekend..
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare rigtig flotte... Især det øverste er jeg helt vild med. Bilederne er skønne (sådan nogen har jeg også med Nynne) - og opsætningen er bare fantastisk :)
    Hav en rigtig skøn aften - og tak for kigget :)

    SvarSlet
  9. Super dejlige LOer. Utroligt så meget der sker med de unger - og så hurtigt!!!
    Lækker opsætning med lækre billeder.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)