tirsdag den 26. januar 2010

WILLIAM 1 ÅR


Idag fylder William 1 år, kl. 14.28 helt nøjagtig... ja hvor var det nu tiden blev af. Og som mor sidder jeg og tænker tilbage på dagen for 1 år siden, en mærkelig dag som startede med ondt i maven og et rend på toilettet uden lige. Troede det hele var omgangsyge, men ved middages tid kunne jeg da godt mærke veerne begynde og vupti 2 timer senere kom William.


Dette blev kortet til Bølle Bob (det bliver han kaldt nu, istedet for bassen), sjovt som børn altid får øgenavne.
Stemplet med elefanten er fra Hero arts og den er bare så sød, jeg har embosset den. Det andet stempel er fra scrapper.


Motor cyklen var ikke pakket ind, havde det helt dårligt med det, men havde ikke mere papir, men william var jo nok lige glad.


Den skal åbnes...


Så var det godt at storesøster lige kunne træde til ( tjek lige hendes morgenhår ) :-)
Posted by Picasa

18 kommentarer:

  1. Ja det går bare så stærkt! Min "baby" er 24 år nu og jeg kan slet ikke forstå det?? Altså han har da lige været lille og jeg er da slet ikke gammel nok til at have et voksent bsrn ;)
    Hvor er han sød den lille fødselsdags fyr og sikke et sødt kort du har lavet til ham.

    SvarSlet
  2. Tillykke med William, det er vildt som tiden går.. Sikke nogle gode fødselsdagsbilleder.. Håber i får en rigtig god dag.. Vi ses søndag..

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagsbarnet - håber I får en dejlig dag!

    SvarSlet
  4. Dejlige unger Mette - og et sødt kort til bølle bob - et af mine første stempler den fine elefant- cute!

    SvarSlet
  5. Et KÆMPE tillykke med william. 1 år - jah før du får set dig om er han stor og næsvis.

    Så cute et fødselsdagskort. Er altså lidt vild med den elefant.

    Há en god fødselsdag.

    SvarSlet
  6. For et flott kort du har laget! Nydelige barn du har;0)

    SvarSlet
  7. Skønt kort - ja jeg er jo også vild med det stempel, hvis du ikke ligeeeeee viste ha ha ha

    Skønne billeder du har fået taget af bølle bob og søster - Johan fik straks øje på politi motorcykkel og mente bestemt også han stadig kunne køre på sådan en ha ha ha

    Ses søndag

    SvarSlet
  8. Tillykke med ham. Det er et rigtigt sødt kort.

    SvarSlet
  9. Tillykke med William! Sikke en fin motorcykel - den bliver han glad for tror jeg! Hvad sagde han til kortet :-) Den er så sød den ellie og dejlige farver du har brugt. Kan I have en god dag!

    SvarSlet
  10. Rigtig sødt kort, men endnu sødere børn :)

    SvarSlet
  11. Tillykke med ham - håber I har haft en skøn dag :)

    SvarSlet
  12. Tillykke igen :o) Hvor ser de søde ud også på håret. Kortet er også sødt med yndlingselefanten.

    SvarSlet
  13. Stort Tillykke med William - rigtig sødt kort du har lavet, håber i har haft en rigtig god dag.Vi ses på søndag.

    SvarSlet
  14. Et lidt forsinket, men et kæmpe stort tillykke med Williams 1 års fødselsdag igår. Det ser ud til at han rigtig hyggede sig med gaverne.;)
    Åh hvor er han kær. Nogle skønne billeder.:)
    Hvor er det kort bare sødt. :)

    SvarSlet
  15. Et stort tillykke med ham - sikke tiden dog går.<Man fatter det bare ikke.

    Lækkrt kort du har fået lavet, du har altid sådan en lækker harmoni!

    SvarSlet
  16. hvor er det et nuttet kort og stort tillykke med ham

    SvarSlet
  17. Gratulerer så masse med 1 åringen deres.
    Tøff gave han fikk, og kortet var også flott.
    Mitt lille barnebarn blir 1 år den 31. mars, så jeg må vel kjøpe noe slikt til han og.

    SvarSlet
  18. Jeps tiden flyver :-) tillykke med den lille gut. Ser ud til, at han havde en god dag. Får da helt lyst til at shoppe Hero Ats, nu jeg surfer på din blog :-) Den elefant er da bare for nuser.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)