tirsdag den 19. januar 2010

Indbydelse til 1 års fødselsdag

Igår var jeg ude for at købe indbydelser til Williams fødselsdag, havde overvejet at lave selv, men synes ikke lige jeg kunne overskue det for det er tiden de skal ud...... Men men men, så gik jeg hen og blev nærig, for give 50 kr for 10 indbydelser ville jeg ikke. Så her til formiddag lavede jeg lige en hurtig produktion a´12 indbydelser og sådan her kom de til at se ud :-)

Papiret er fra Imaginisce, det samme er stempel som hører til papir serien, og ellers er der brugt dymo og spellbinders label one.






Tak fordi i kiggede ind, man bliver så glad af alle de skønne kommentarer, det varmer. TAK!!

Kan i have en rigtig god dag:-)
Posted by Picasa

18 kommentarer:

  1. hvor heldig du blev nærig for de her er da super flotte og rigtig drenge - og ja det er ikke altid det behøver tage flere timer :O)

    Rigtig god dag - øv vi ikke ses i aften men håber næste gang ;O)

    SvarSlet
  2. Way to go Mette - de er helt sikkert meget flottere end dem du kunne købe - godt gået - perfekt til en lille drengs gæster!
    Tak for dine mange søde kommentarer på min blog - SÅ hyggeligt!

    SvarSlet
  3. De er da også meget flottere og personlige end købekort. Godt at du besluttede dig om.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogle søde invitationer du har fået lavet i dejlige glade farver :)

    SvarSlet
  5. Super flotte indbydelser. Jeg elsker det papir. Mon vi også får sådan en indbydelse.

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogle søde indbydelser du har lavet,og det papir er bare super til en dreng. Sikke flotte ting du fik lavet til scrap i lørdags, det ser hammer godt ud :)

    SvarSlet
  7. Selvfølgelig skulle du da lave indbydelserne selv andet ville da være synd med så dygtig en mor. Dejlige indbydelser og hvor er det noget flot papir du har lavet dem i.

    SvarSlet
  8. Jeg vil da sige at dem her ligner nogle til 50 kr stykket!! Hvor kunne du overveje at købe nogle!!
    :-) De er super flotte og perfekt til en drenge indbydelse!

    SvarSlet
  9. super lækre indbydelser

    SvarSlet
  10. Godt at du blev for nærig, tror jeg nu også jeg var blevet... Det er da rigtig søde kort, bare afsted med dem ;-)

    SvarSlet
  11. Kjempelekre innbydelser!
    Nydelige farger.

    SvarSlet
  12. Hvor er de indbydelser bare blevet flotte.De ligner nogen der koster mere en købekortene. Glad for at du blev nærig.;o)

    SvarSlet
  13. GODT at du blev nærrig dér :O) For de invitationer er da bare for flotte!

    SvarSlet
  14. For noen flotte inbydelser du har laget;0)

    SvarSlet
  15. Perfekt! Och inte hade du hittat lika fina inbjudningar att köpa. Tusen tack för dina vänliga ord om min lilla väska idag. Hoppas du får en härlig helg och att ni får ett härligt kalas! Kram - Anki

    SvarSlet
  16. Rigtig søde invitationer. Jeg skal også snart holde 1 års fødselsdag - det kan da være jeg skal overveje at lave dem selv :-)

    God weekend
    Mette

    SvarSlet
  17. Så herlige disse var. Lekkert!!:)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)