fredag den 8. januar 2010

Kort med kork og julegave.

Jeg har virkelig dårlig samvittighed, i et tidligere indlæg fortalte jeg at jeg ikke fik scrap i julegave og det passer bare slet ikke. Dagen før juleaften fik jeg disse total cute stempler af min søde søster Helle, de er da bare fantastiske. Og har virkelig glædet mig til at skulle igang med dem.



Her er så det allerførste kort med disse stempler og dem skal der nok komme mange flere af :-) Hvalen er da ikke til at stå for, ham har jeg embosset hvid, var meget spændt på om man egentlig kunne det på kork , men det gik rigtig fint.



Og her har jeg så haft gang i noget helt andet..... men også lavet med kork. Man kan ikke rigtig se det på billedet, men fuglen er stemplet på papiret og fuglehuset er hævet med 3d puder.
RIGTIG GOD WEEKEND
Posted by Picasa

16 kommentarer:

  1. Åh hvor er det bare nogle rigtig søde kort og som altid gennemført når du har lavet noget.. :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  2. Total fede kort, Mette! Uha jeg er vild med den hval embossed på kork! Det ser lækkert ud! Har slet ikke lagt mærke til den vanvittige søde tekst før nu!

    SvarSlet
  3. Så fine de er blevet Mette - kork er lækker at arbejde med ikke! Fedt med embossing - det ser super godt ud!

    SvarSlet
  4. Nøjjj hvor er det nogle super flotte kort du har lavet, den med hvalen som du har embossed på kork er en super ide. Der er klub igen på mandag.
    Vi ses knus.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne kort. Ja den hval er cute. Tak fordi du har prøvet at embosse på kort. Det må helt klart prøves!

    SvarSlet
  6. Embosse på kork mente jeg selvfølgelig ; )

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot det kort med hvalen. Det ser så brandgodt ud at bruge kort, og embossing gør bare det hele endnu mere skønt. God weekend!

    SvarSlet
  8. Hvor er den hval - og kortet - altså bare sød og det nederste kort er mindst ligeså skønt med korken og det lille fuglehus :)

    SvarSlet
  9. Nøøøj, nogle flotte kort du har lavet.Kortet med hvalen på er VILD flot. Hold da op en super ide at embossed på kork - det er godt tænkt og så flot et resultat.

    Det sidste kort er også flot. Elsker de blide farver. Flot opsætning.

    God weekend.

    SvarSlet
  10. super skønne stempler - og dine kort er da for søde, fedt med embossing på korken ser super godt ud :o)

    Er helt vild med de sidste 2 loér du har lavet, især med hænderne og fødderne hod da k... det er flot :o)

    Gæder mig til vi ses næste weekend

    SvarSlet
  11. Lovely og jeg er helt vild med når du får stemplet hen over lagene som på det nederste. Man kan sagtens se det med fuglen og huset. Lækre detaljer. Elsker også kork.

    SvarSlet
  12. De er godt nok flotte de kort. Genial ide med at bruge kork!!

    SvarSlet
  13. Wow! Gorgeous cards! You did an awesome job! I love the use of the cork.
    ~Lacey

    SvarSlet
  14. Hvor er det da bare nogle flotte kort. Super med det kork, det har jeg lige købt noget af og må jo bare igang:-)

    SvarSlet
  15. Underbart! Vad kul att det fungerade på kork. Nu fick jag många nya idéer. Ha en superhärlig vecka och tusen tack för dina gulliga ord. De värmde i kylan! Kram - Anki

    SvarSlet
  16. Ej hvor er de kort bare skønne. Det er super flot med det kork, det må jeg se at få fingerene i. Jeg er også helt vild med den hval..:)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)