mandag den 25. januar 2010

Råhygge

Disse 2 LO's er billeder fra i sommers... uhh glæder mig meget til den tid, synes godt nok det her sne er ved at være for meget, først brokker vi os over der ikke kommer noget, og så når det kommer, er det jo også galt, men jeg ska da også lige love for det bliver her længe den her gang :-)



Papiret er fra Basic grey Lemonade, super serie med mange farver. Bogstaver er thickers, filtblomst er købt i søsterne Grene og journaling er fra Prima.


Det gule papir er fra Bo Bunny, thikers bogstaver og så har jeg brugt rub ons til en forandring :-)

Ha en rigtig god dag!!
Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. NØJ en lækker håndskrift du har!! Super skønne layouts, er især vild med det sidste. Jeg glæder mig også voldsomt til sommer nu, synes vi har haft sne og kulde nok nu...

    SvarSlet
  2. Jeps, lad os få noget varme nu... hvor sjovt, det BG papir har jeg lige købt os Scrapper.
    Skønne LO'er, især det nederste er en rigtig flot opstilingen....

    SvarSlet
  3. såååå flotte layout i skønne farver , ja jeg er også til sol og varme

    SvarSlet
  4. Lækre layouts. Dejlige farver og papirer du har valgt.

    SvarSlet
  5. Øj, Øj nogle flotte layout. Det er da kun til at komme i sommerhumør af. papiret fra BG fik jeg i julegave af Ane, sjovt at se hvor den du har brugt det. Det sidste LO er så enkelt og stilrent. Flot med den tegnede cirkel der samler hele indtrykket. Fedt med korsstingene.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle lækre layouts. jeg er helt vild med farverne på det første..det ser vildt godt ud.

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte. Altid lækre detaljer. Glæder mig også meget til lys og farver til sommer. Faktisk synes jeg der lysere hele daage med den megen sne, men det er nu i særlig praktisk.

    SvarSlet
  8. Så dejlige layouts begge to og du skal da bare bruge den håndskrift meget mere, for det ser da skide godt ud;0)
    Knus

    SvarSlet
  9. Skønne Los :) Og dejligt at du gad at vise os dem her i kulden... Mmm... Må være enig med de andre - din håndskrift er superflot!!!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)