fredag den 26. februar 2010

2 kort

Endnu et par baby drenge kort.
Det ser så ud som alle de gravide venner venter drenge.
Jeg ved ikke hvorfor, men da jeg så kiggede i kortkassen efter drengekort (den ene dreng er nemlig lige kommet til verden), ja så var der kun et enkelt, mystisk!!!! Synes ellers jeg havde haft gang i nogle flere.
Nå men jeg har fået lavet disse 2 meget forskellige babykort, har prøvet mig lidt frem med den "blomsten" på det øverste kort, ved ikke helt om det er sådan den skal se ud....



Her er ferien også ved at være slut, hyggelig kan man ikke just sige den har været. Først startede Astrid med opkast i 4 dage og nu er det William og Brian tur. Brian tog til Skotland onsdag morgen for at arbejde, men ligger så der og er syg... SURT!! Men mon så ikke turen går til mig næste gang... Håber det da virkelig ikke!!


Rigtig god Weekend til jer alle!
Posted by Picasa

19 kommentarer:

  1. Så flotte gutte kort du har laget! Bestandig vanskelig å dekorere de, men du har gjort en god jobb med det.

    Ha en fin helg,

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  2. Først tillykke med med forøgelsen i vennekredsen. Det er nogle totalt flotte drengekort. Du har en masse gode ideer til brug af kort - svjovt med den punchede kant i kork. Det sidste af kortene er flot og enkelt dekoreret. Stregkoden passer så godt til kortet.

    God bedring til familien. Håber at du slipper.

    SvarSlet
  3. åh..... hvor er de dog bare søde:)

    SvarSlet
  4. Så søte babykort Mette! Stilig med foten på det øverste kortet. Synes de var flotte på hver sin måte!
    God bedring til familien din!
    klem fra
    Mette i Norge

    SvarSlet
  5. Ja det er godtnok heller ikke drenge kort der fylder min kort kasse op, det er vist på tide og komme igang med den slags:0)
    Dine kort er bare rigtig flotte begge to og hvor er det bare flot med den hvide søde baby fod .
    Knus og god weekend, jeg håber ikke du bliver syg også.

    SvarSlet
  6. Super fine kort du har lavet - og dejlige friske farver. Vild med din babyfod... den er for cute...
    Håber virkelig du slipper for en tur under dynen... X'er fingre.
    God week-end.

    SvarSlet
  7. jeg kan lide begge kort og er sikker på de vækker glæde hvor de kommer frem :-)

    Øv at i også døjer med bræk - her har Thea været syg fra mandag til og med onsdag med høj feber. Og igår da hun så blev lagt i seng startede brækkeriet. og det har stået på siden.... håber ikke jeg bliver smittet. God weekend og god bedring...

    SvarSlet
  8. Dejligt med lidt drengeinspiration. Flotte kort.
    God bedring med familien.

    SvarSlet
  9. Hvor er de dejlige - især det nederste med den lille frø :) Rigtig god bedring til alle :o)

    SvarSlet
  10. Åh så søde babykort! Jeg håber at I har det bedre nu og at du slap for en tur! God weekend!

    SvarSlet
  11. Det er nogle rigtig søde babykort.:) Dejligt med lidt inspiration til drengekort.
    Krydser finger for at du slipper uden om den omgang. Rigtig god bedring til resten af familien.
    Knus

    SvarSlet
  12. Det er nogle rigtig søde kort du har lavet. Jeg vil krydse fingre for at du ikke bliver syg :)
    God bedring med resten af flokken.

    SvarSlet
  13. Så lækre kort og virkelig flot drengeagtigt.

    Ringede forresten på vej hjem fra stranden. Mon ikke vi får det til at passe. I dag mandag kl. 16?

    SvarSlet
  14. Søde kort, især ham med frøen er da bare for skøn...
    Træls at blive syg, og især træls at blive syg i sin ferie... håber at i alle er i bedring...

    SvarSlet
  15. Hvor er det nogle rigtige søde drengekort du har lavet,super man kan få nogle ideer hos dig;)
    Hvor træls i er syge,håber i snart bliver friske igen.

    SvarSlet
  16. Søde kort - den frø er lidt for sød.

    Håber du går fri af sygdom.

    SvarSlet
  17. så flotte kort du har laget !!! Kjempefine!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)