søndag den 14. februar 2010

En mors kærlighed

Dette LO fik jeg lavet igår, Billedet er fra da Astrid er 1 ½ mdr. , så det er et stykke tid siden, ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke har scrappet det før.... Men nu er det endeligt gjort og er blevet glad for resultatet.

Det brune papir er fra Bo Bunny, Abby Road og derpå har jeg lagt det klare papir med pink swirls fra Papermania, Thikers bogstaver, blomst og bling fra Prima og stickers fra making memories. Den store sommerfugl i filt har jeg fået af min søster, mener den er købt hos Mimosa.



Posted by Picasa

18 kommentarer:

  1. Åhhhh..... hvor er det bare SUPER LÆKKERT!!! Det hele passer bare bare så godt sammen - farverne og papiret - og billedet er bare så meget i forkus.... De små detaljer er skønne... Tak for nærbilledet af dem. Hav en dejlig søndag aften... :o)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot Mette, og skønt med den turkise farve til det lyserøde... Fine detaljer og ejligt billede... Ha' det godt. knus

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt layout! Det ser godt ud med de forskellige bogstavstyper.

    SvarSlet
  4. Hei Mette! Så hyggelig at du vil være med å feire bloggen min! Legger to lodd i potten med navnet ditt på jeg;) Tusen takk for koselige ord, har lagt meg til som følger av dein blogg også. Må jo følge en navnesøster i Danmark;)
    Det er vel noen av dem vil jeg tro, for navnet er vel opprinnelig dansk ettersom jeg har hørt.
    Du lager mye virkelig mye lekkert. Flott LO du har laget her med et superkoselig bilde! Likte veldig godt den under her også med den supersøte fisken!
    klem fra
    Mette i Norge

    SvarSlet
  5. Wau hvor er det bare flot, smukt og detaljeret!! Og et skønt foto :O)

    SvarSlet
  6. Jammen det er også et godt billede af jer to, så det er da godt at du har fået det scrappet ;o))) Men jeg kender det, jeg har også mange som jeg har i tankerne ;o)))
    Bortset fra det så blev det et fantastisk flot LO, jeg er vild med det papir du har brugt og nogle rigtig søde detaljer.

    SvarSlet
  7. åh...... noget såååååå nydelig, lækre detaljer.

    SvarSlet
  8. Denne var bare helt nydelig, flotte farger du har brukt;0)

    SvarSlet
  9. Fantastisk layout og godt du fik scrappet det billede som vi kender så godt fra facebook. Hvor ser i søde ud der på. Igen smukke detaljer og dejlige farver.

    SvarSlet
  10. WAUUUUU Mette hvor er det flot , så lækre farver og opstilling, det ser super godt ud med den forskellige tekstfarve.Og sikke et kønt billed.

    SvarSlet
  11. Hei igjen, den lille bilen er kjøpt HER
    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  12. Rigtig flot lay out og sikke et fantastisk billede. Det kan da sagtens tåle at blive brugt til mere end ét lay out. Hva, Mette? *S*

    Dejligt billede.

    SvarSlet
  13. ØJJJ, hvor er det flot, og sikke dejligt billed. Hvor ser det godt ud med det klare papir med de pinke svirvler på. Nej så mange lækre detaljer og ikke mindst din håndskrift.

    SvarSlet
  14. Soooo sweet and so beautiful ....love your baby congrats :)

    SvarSlet
  15. Hvor er det et flot LO og foto. Jeg er helt vild med den der pink swill.

    SvarSlet
  16. Så søt LO! Stilig at du har brukt forskjellige bokstaver - også så nydelig bilde du har tatt!
    Ha en fin kveld !

    SvarSlet
  17. Den var utrolig søt! Er vill med sommerfuglene du har brukt, og bildet var så skjønt <3

    SvarSlet
  18. wow hvor er det et skønt layout flot opsætning og farver

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)