lørdag den 6. februar 2010

Det har jeg da helt glemt..

I denne uge har jeg ikke rigtig fået scrappet noget, men jeg har da helt glemt at vise jer hvad jeg købte sidste søndag, da der var kreativdag i Asdal, godtnok var jeg ikke med, da den jo stod på fødselsdag hele weekenden, men derfor kan man jo godt købe noget. Jeg havde lagt en ordre ind hos Pia fra Kreativefornemmelser, så den kørte Astrid og mig op efter søndag, og sikke der sneede, men pakken skulle hentes og dette blev det til..... glæder mig så meget til at komme igang med det...



Rigtig god weekend til jer :-)
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Lækker lækker sager - glæder mig allerede til at se hvad du tryller frem ;o)

    SvarSlet
  2. Uhh lækkert scrapguf, du har købt. Jeg sidder også lige og pakker en scrappakke ud. Vi bliver så fattige ; )
    God weekend med dit nye legetøj.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig skønt ud... Elsker bare at shoppe scrapting :o)

    SvarSlet
  4. Ja man kan da altid shoppe og der er jo jenna goe sajer ;o)

    SvarSlet
  5. Hold da op en masse ting du har fået fra hånden... Kan se det er længe siden jeg har været på "rundfart". Super søde kort og LO'er du har lavet. Og fine indbydelser til fødselsdag. Kender godt det med at det er bedre at lave dem selv ;o)
    Til lykke med lillemanden, - vores sønnesøn Hans er jo på samme alder... ;o) Kan lige forestille mig, hvad han ville sige til sådan en flot politi"sag"... =0)
    Herlige billeder... ;o) ;o)
    Lækre ting du har købt...

    SvarSlet
  6. Så mange lækre ting du har købt. Det er nu dejligt fysisk at shoppe. Jeg savne nu at have en rigtig scrapshop i Hjørring eller rettere Sofies shop.

    Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  7. Sikke masse lækre ting du har fået købt,skønt med noget nyt.Glæder mig til at se hvad du får lavet , du har altid så mange gode ider.

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)