tirsdag den 23. februar 2010

Mindet om Anton


Jeg har lavet dette mini album til minde om vores dejlige hund Anton, som vi desværre måtte aflive mellem jul og nytår pga. sygdom. Så nu har vi dette at kigge i når vi savner ham allermest og når vi gladeligt skal mindes. Jeg har taget et lille udpluk af alle de billeder jeg har printet ud og ville da rigtig gerne have haft alle billederne med, men pladsen var ikke lige til det. Så her er nogle af dem.......Hmmm måske jeg bare skal lave et album mere.



DER ER FLERE BILLEDER AF ALBUMMET I INDLÆGGET NEDENUNDER
Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Sikken dejlig bog!
    Det er rigtigt dejligt at have noget godt at mindes. Men selve det at sidde og lave scrapbogen (eller lay outet for den sags skyld) er rigtigt rart for man sidder og tænker på en masse gode minder.

    Jeg synes det er et flot resultat - og jeg håber at du nød arbejdet og minderne mens du lavede bogen.

    SvarSlet
  2. For en nydelig bok du har laget, flott å ha noe å se i når savnet blir stort!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  3. dejligt album at have... rigtig flot

    SvarSlet
  4. Det var en rigtig god idé - og en skøn lille bog....

    SvarSlet
  5. Sikken en skøn idé og et super sødt album - det bliver børnene nok også glade for at kunne tage frem og kigge i!

    SvarSlet
  6. Så koselig minne om hunden deres Mette! Fint å ha og se tilbake på. Synes det er så fint med slike minialbum, er jo lettere å ta frem en de store.
    Ha en fin tirsdagskveld!
    klem fra
    Mette

    SvarSlet
  7. Sikke et sødt mindealbum, og en rigtig god ide... uhhhh, man kommer altså sådan til at holde af de kræ...

    SvarSlet
  8. WAUUU-WAUUU Hvor er den flot Mette, og sikke flotte detaljer du har lavet...
    Jeg har selv købt sådan et album men kunne ikke komme igang - men det kan jeg nu efter jeg har set din :) :) Så tak for kigget.
    Kan forstå at i er syge det er bare træls, vil ønske jer god bedring...

    SvarSlet
  9. Hei! Det er første gang jeg besøker din blogg, og her var det mye nydelig papir prosjekter! Kjempe fin blogg du har. Kommmer helt klart tilbake hit for mer inspirasjon! :) Ønsker deg en god helg! :)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)