onsdag den 17. februar 2010

God bedring

Dette kort har jeg lavet til min svigerinde, som skulle opereres idag. Det hele gik rigtig fint, så vi tog en tur op på sygehuset i eftermiddags, men Astrid kan ikke lide at være på sygehuset, hun snakker tit om ikke er syg og ikke skal på sygehuset. Og da vi kom derop ville hun ikke med ind og ville hjem.
Men hvorfor søren mon hun er så bange for at være der????
Så det blev et meget kort visit.



I går aftes var jeg til scrap aften i Frederikshavn, super hyggelig som altid og selvom vi kom tidligt blev det kun til et enkelt LO...hmmm mon vi snakker for meget :-)
Dette er endnu et sommer LO, jeg mangler journaling kan jeg lige se nu, det må jeg jo så se om jeg kan finde plads til :-)




Posted by Picasa

15 kommentarer:

  1. Det er et rigtigt dejliht lay out, du har lavet. Jeg er vild med dispositionen og også de finde sandaler, der er placeret derpå. Genialt med dem på O'et og dets specielle størrelse. Du har virkelig en sans for detaljer, der gør hvert indlæg fra dig specielt.

    Jeg er ked af at høre det med din svigerinde ... og din datters reaktion. Selvom hun ikke selv har haft dårlige oplevelser på hospitalet er alt med sygdom (og tab) hårdt for et barn. Håber I kan gøre det sjovt og spændende ved at andet besøg så hun ikke kun vil forbinde det med noget negativt.

    Trine

    SvarSlet
  2. Uhh Mette hvor er de flotte begge kreationer;0) Især det flotte layout hvor er det flot, dejlige farver, masser af detaljer og så passer teksten bare SÅ godt!
    Knus

    SvarSlet
  3. ejjjj hvor er det skønne ting du har lavet, det lo er bare SUPER flot

    SvarSlet
  4. Hvor er det et super flot og super lækkere detaljer du har lavet på din LO.. man kan fornemme sommeren og vandet´s klukken :-)

    super flot :-)

    SvarSlet
  5. Flot kort og layout. Jeg kommer helt til at længes efter sommer.

    SvarSlet
  6. Sikken et skønt sommer LO ! Detaljerne med de små sandaler er fin og helt perfekt! Også dit kort er super flot...har du brugt spellbinders?...hmmm fornemmer nyt behov!

    SvarSlet
  7. Mette du laver simpelthen nogle lækre layouts. Altid sådan nogle skønne detaljer og så er det endnu bedre IRL. Og et dejligt kort også.

    Tror vi snakker liiidt for meget og så skulle vi jo også lige spise og så lige på en lille shoppetur hos Linda...

    SvarSlet
  8. Sikke et skønt kort. kan rigtigt godt lide farverne. Så du spurgte om, hvor lang tid Marianne og jeg scrappede. Hun kom klokken 9 og kørte klokken halv seks. Men vi gik også en lang tur, spiste til middag. Vi hentede mine unger.....ja, vi lavede faktisk en del, der ikke lige var scrap.

    SvarSlet
  9. I like - sååå fedt et lo og overskriften med det store O og sandal er jeg helt vild med ;O) virkelig et lækkert kort, elsker formen på det

    Tak for super aften - jeg skal helt sikkert prøve næste gang IKKE og snakke såååå meget....

    SvarSlet
  10. Uha, me like :) Både kortet - men i særdeleshed også LOet. Det er viiildt skønt - og med mange, mange flotte detaljer :o) Når jeg ikke lige har 3 unger rendende rundt om benene, skal ejg helt klart havde kigegt lidt mere på det :)

    SvarSlet
  11. For et herlig kort, tenker det var noen som ble fornøyd med det!!

    Bare helt lekker LO, kult med de flipp ploppene!
    Ha fortsatt en fin dag,

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlet
  12. Rigtig sødt kort og flot layout. Bare det dog snart var sommer :o)

    SvarSlet
  13. Mette, du laver altså den mest fantastiske layout og dette er ingen undtagelse. Der er så mange fine detaljer og finesser. Sandalerne passer perfekt.

    Kortet er også rigtig sødt og i nogle dejlige farver der kun kan opmuntre din svigerinde.

    SvarSlet
  14. Super flot god bedring kort Mette. Og sikken et dejligt sommer LO - uhhhhh jeg længes efter sol og sommer!

    SvarSlet
  15. Skønt kort du har lavet. Sommer Lo er lækkert, sødt med de små badesandaler. Flot opsætning og skønne farver.
    God weekend,
    Mette

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)