tirsdag den 23. februar 2010




Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot! Så gennemført! Nu VIL jeg altså prøve at sætte tags ind på samme måde som du har gjort, næste gang jeg laver et minialbum. Det ser så godt ud!

    SvarSlet
  2. Kanont album Mette - så mange flotte detaljer OG foto - dejligt med sådan et minde album og især for Astrid nok ;o)

    SvarSlet
  3. Suk, du har sikkert mange skønne billeder. Dejlig måde at mindes ham og så ser albummet bare fantastisk ud også. Jeg må helt sikkert bruge det papir til et album med hvalpene. Og jeg tror jeg må lifte et par ideer fra dit.

    SvarSlet
  4. Det er bare et rigtig flot album du har fået lavet. Mange lækre detaljer og flotte farver.
    Ha´en god dag

    SvarSlet
  5. Du får 12 herfra. Hold op hvor er det labum fantastisk. Dejlige papirer, detaljer og ikke mindst billeder. Det er ikke uden grund at hunden er menneskets bedste ven.

    Dit sidste Lo er også super flot. Hvad er der med drenge og havetraktorer? - Faderen ser meget stolt ud og ikke uden grund med en dejlig guldklump på skødet.

    SvarSlet
  6. Super flot album. God måde at have et positivt minde på.

    SvarSlet
  7. super flot album med så mange fine detaljet, lækre farver du har brugt

    SvarSlet
  8. Rigtig god ide med sådan et album, og hvor er det flot, bare det var mig som kunne lave så flotte nogle LO. Lige i øjeblikket sidder jeg og prøver og lave lidt små æsker, men har ikke helt rutinen i at pynte dem endnu. Håber at kunne få gode råd, måske i mandagsklub næste gang.
    P.s Kan godt forstå i savner jeres lille Anton!!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)