onsdag den 10. februar 2010

Vandmænd og et kort

Dette LO startede jeg med at lave da jeg var i klub i mandags, kunne ikke rigtig få det færdigt, men sådan er det jo nok når man ikke slæber alle sine scrapsager med, så er der altid et eller andet man mangler.
Så idag har jeg fået det færdigt og synes det blev godt, laver aldrig "skævt" LO´s, så det er nyt.
Papirerne er rester, bogstaver er chipboard, embosset. Den søde fisk og skaldyret er fra det lækre stempelsæt fra Hero Arts, jeg fik af min søster i julegave





Og så fik jeg også lige lavet et "hurtigt" kort. Jeg kan godt se jeg skal have øvet mig noget med de Copic penne, men øvelse gør mester, ik:-)
Papiret er faktisk julepapir, fra Bo bunny, men kun den ene side er julede og det er ihverfald ikke denne :-) Begge stempler er købt hos Scrapper

Posted by Picasa

12 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med dit layout!! WAUW! og sikke en håndskrift du har. Der er bare så mange fede detaljer!
    Skønt kort også, jeg synes frøen er rigtig fin :)

    SvarSlet
  2. Lækkert layout. Flotte bogstaver til overskrift, Flot journaling tag og skønt at du har embosset på kork!
    Må jeg anbefale, at du arbejder i cirkler, når du farvelægger med copics. Det dækker/mætter farven. Derefter kan du godt lave striber i kanten, som du så flot allerede har gjort.

    SvarSlet
  3. Jeg er målløs. Hold da op et flot LO. Du har da helt check på LAYOUT - om de så er på skrå eller lige. Sikke flot håndskrift du har.

    Dit kort er også sødt. Jeg synes bestemt også det er svært at farvelægge med Copic.

    SvarSlet
  4. Lovely. Jeg er helt vild med det. Jeg sætter heller aldrig noget på skå. Måske det er en udfordring. Dit er blevet fantastisk og kortet er også totalt godt.

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt LO, kan rigtig godt lide din opsætning. Flot.

    SvarSlet
  6. wow såååå flot og lækre detaljer

    SvarSlet
  7. Super flot layout Mette , rigtig god opsætning.Du har bare den FEDESTE håndskrift.Også rigtig sødt kort du har farvelagt.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et totalt fedt LO!!!! Især med alle de små detaljer - knappen i overskriften og de revne kanter og de små halvperler og.... Mums :) Hav en rigtig skøn dag.

    SvarSlet
  9. Kjempeflott lo med mange detaljer.
    Ha en flott helg!

    SvarSlet
  10. sikke et skønt sommerligt LO. Den fisk er da bare blevet lige i øjet. Og frøkortet er også sødt.

    SvarSlet
  11. Jeg elsker den fargerike layouten (spesielt fisken!), og det frøkortet var bare så stilig!

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)