mandag den 8. februar 2010

Be my valentine

Nu er det snart den 14 feb, der er fastelavn, men også valentinsdag. Og jeg har lavet et valentins kort, ikke fordi jeg går op i valentinsdag, men fordi jeg havde fået et nyt stempel med cupcakes hvor der er små hjerter på :-) fra Hero arts. synes det var sødt til et valentinskort.
Mon ikke det kunne være hvis jeg gav min mand dette kort, at han ville invitere mig ud at spise.
Det må vist hellere prøves..... Det er da for længe siden!!!

Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Nååå hvor er det fint det kort og en så sød tanke! Han bliver jo simpelthen nødt og invitere dig ud og spise;0)

    SvarSlet
  2. Sødt Valentine kort Mette! Og sikke mange lækre sager du fik købt hos Pia - mums!

    SvarSlet
  3. Jättefint Mette! Hoppas ni får en härlig vecka! Kram - Anki

    SvarSlet
  4. Ahh det er top nice! Sødt muffinstempel.

    SvarSlet
  5. Hvor er det et kærligt og sødt kort. Det er virkeligt et flot design. sødt med prikkerne rundt om kortet. Lækker embossingdie (eller hvad det nu hedder)du har - og så er den jo med skrift ;0)

    Din mand må da forstå en hentydning når han få så kærligt et kort.

    SvarSlet
  6. Han kan da ikke stå for dette søde kort! Lækkert design!

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det valentines kort bare sødt.:)Mums det stempel, vild med det.:)
    Super lækkert scrap du har fået shoppet.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare sødt... Håber han læser med på bloggen, så han måske kan overraske dig med en middag ude :)

    SvarSlet
  9. Den cupcake er da skønt. Håber du skal ud at spise i aften :-)

    SvarSlet

Tak fordi du var så sød at lægge en kommentar, håber du snart kigger indenom igen:)